Τηλεφωνικό κέντρο εξερχομένων: AVAYA & iPBX
Τηλεφωνικό κέντρο εισερχομένων: iPBX
Τηλεφωνικές Γραμμές: 8PRI, 8Mbps SIP trunks
Λογισμικό λειτουργίας: Linux
Συσκευές τηλεφωνικού κέντρου: 3CX, X-Lite & Yealink
Κεφαλόφωνα: GN8110usb & NOICE CANCELATION
Αδιάλειπτη λειτουργία *: 99,999%
Μέγιστη χωρητικότητα ταυτόχρονων εισερχομένων κλήσεων: + 500/ΩΡΑ
Ημερήσια δυνατότητα (incoming & outgoing traffic): + 100.000 κλήσεις/24ωρο
* Σύμφωνα με τα παγκόσμια STANDARTS
Επιφάνεια χώρων εργασίας: 350 m2
Θέσεις εργασίας: 240 ( 7Χ24)
Ωράριο λειτουργία: 24 ώρες το 24ωρο – 365 ημέρες το χρόνο
H global customer services σε περίπτωση ανάγκης, χρησιμοποιεί χώρους εντός Αττικής στους οποίους παρέχονται:
- Avaya Backup
- 8 x PRI
- Softphones
- Max 75 Agents
- Server on Cloud (Cloud Database Applications) by Caspio
- Asterix Configuration on cloud data base
- Large number of computers that are connected through a real-time communication network (typically the Internet)
- Phone numbers by VIVA configured in Asterix cloud system
- Remote agents with cloud configuration
H global customer sevices διαθέτει:
- Data Base Server
- Gateway Server
- Dialer Server 1.7
- Dialer Server 1.8
- Firewall Server
Oι Servers 1.7 και 1.8 βρίσκονται σε διάταξη redundancy, γεγονός που επιτρέπει την άμεση μετάβαση από τον έναν στον άλλον στην περίπτωση τεχνικού προβλήματος στον έναν από τους δύο.
Επίσης το UPS EATON POWER WARE 9355 εξασφαλίζει την αυτονομία σε όλα τα συστήματα.